HDMI kabel 7m

AZE aze na seznam.cz
Úterý Květen 2 23:23:00 CEST 2017

A co kabel s menšími konektory + redukce?
https://www.tvfreak.cz/tisic-podob-hdmi/3666-2
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Sent: Tuesday, May 02, 2017 4:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: HDMI kabel 7m

A variantu koupit vhodný (raději trochu delší) HDMI kabel, nějakého
1/2 metru před koncem ho rozstřihnout, protáhnout, a pak si pohrát
s kleštičkami, pinzetou a páječkou a zase ho dát dohromady?
Nikdy jsem HDMI kabel nepájel, ale když to celkem bez problémů
zvládá í několik redukcí za sebou, tak to musí slušné rezervy.

PL