HDMI kabel 7m

jurp jurp na volny.cz
Úterý Květen 2 18:25:55 CEST 2017

Zde maji kabel HDMI v metrazi:
http://iobchod.urbanek-svt.cz/amiwell/index.php?stranaid=karta&itemno=KD1-50RL
nebo pro zasmani:
https://www.avcenter.cz/HDMI-kabel-Inakustik-Profi-metraz-d4891.htm

Ale vzhledem k tomu, ze hotovy 10m kabel stoji cca 450,-Kc, tak je
jednodussi ho koupit, strihnout, protahnout a na ustrihnutou stranu pouzit
treba tento konektor z TME s krytkou:
http://www.tme.eu/cz/details/log-chp001/konektory-euro-hdmi/logilink/chp001/

Letovat staci tim padem jen jednu stranu.
I tak bude fluchteni a nadavani vic nez dost.

JURP