OT: skoro 32 bitu (brzy bude patek!)

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Úterý Květen 2 13:48:19 CEST 2017

DD,

cetl jsem si v jedne mensi mistnustce nejake novinky od LTC (sorry, ted uz
asi ADI) a vidim tam LTC2508-32. To je 32 bitovy ADC SAR. Technicky zajimava
vec na hranici spiritismu. Staci zacit uz na prvni strane DS. Pisou tam, 145
dB dynamic range, to je na urovni 24 bitoveho ADC (vzorecek pro praktiky 6 x
N + 1.7). Nasleduje informace o vystupu, ktery ma "no latency" a je na nem
14 bitu (ale stabilnich :). K dosazeni tech cca 24 bitu se tam musi pridat
decimace 1:16k. Ale stejne mi to rozum nebere, kde se ve finale objevi nejak
pouzitelnych 32 bitu (tj. 8 bitu navic)? Soucastka to neni nejak predrazena,
chteji za ni 10$.

Pekny den, JM