Re: [OT] Princip jaderného tryskového motoru

Úterý Květen 2 12:41:04 CEST 2017

Asi je problem v tom, ze netusim, jake ma neutronove zareni z takoveho
reaktoru dosah ??? Myslel jsem, ze hlavni problem je v sekundarni
radioaktivite atomu, co s nim prodelaji interakci v blizkem okoli.
A co se tyce turbiny, ty asi nejsou skutecne idealni pri tak vysokych
rychlostech.