Re: [OT] Princip jaderného tryskového motoru

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Květen 2 11:58:33 CEST 2017

k tomuto sa da najst kapitola v naozaj vynikajucej knihe, doporucujem na
letne vecery

Atomic Accidents: A History of Nuclear Meltdowns and Disasters: From the
Ozark Mountains to Fukushima 1st Edition
by James Mahaffey (Author)

ak si dobre pamatam vzduch sa ohrieva priamo prechodom cez aktivnu zonu
reaktora (namiesto spalovania klasickeho paliva), takze so sebou moze
odnasat male ciastocky materialu. Hlavna cast radiacie je ale masivny
neutronovy tok, ktory vznika stiepenim.

b.