Rychlost RaspberriPI 1B - tedy pomalost

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 2 09:51:09 CEST 2017

On Tue, 2 May 2017, Jaroslav Buchta wrote:

> A neni problem v tom, ze se to snazi neco ukladat neco na kartu ktera jeste
> muze byt pomaly model? Nebo dokonce swapovat?

Kdyz jsem zkousel stahovat CD image pres lftp tak to davalo skoro 7MB/s
takze ani sit ani SD karta to snad nebrzdi.

> Ale zas s 512MB pameti se nedaji delat zazraky, taky me stve, ze z webu se
> stalo monstrum ladene pro PC s moc GB pameti...

No nevim - doma i v praci mam 10let stare PC, pamet asi 1GB , chrome
i mozilla na tom normalne bezi a s temi zpravodajskymi weby neni zadny
problem pod WinXP.

Tady to vypada spis na extremne pomaly procesor - i stranka co obsahuje
jen asi 4kB html soubor a jeden 4kB obrazek tam trva okolo 5 vterin.

Dokud to jen stahuje data tak to jde ale jakmile z nich ma neco grafickeho
sestavit tak to je bida..