Rychlost RaspberriPI 1B - tedy pomalost

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Úterý Květen 2 09:08:23 CEST 2017

Ja mam RPi 2, coz je zrejme o dost rychlejsi, nicmene i tak se mi zdal
Firefox pomaly. Nutno dodat, ze jsem instaloval cisty Debian pro armhf,
coz pro Vas neni moznost, kdyz mate RPi 1. Zkusil jsem z alternativnich
prohlizecu Midori a to se mi celkem zda byti ok.

FF jako renderovaci engine by nebyl zrejme tak pomaly. ale co se mi zda
byti ukrutne pomale je Javascript. Zrejme Javascriptovy engine ma nejake
optimalizace pro x86 a na ARMu to jede radove pomaleji. Pokud se natahne
nejake HTML only stranka, tak to neni takova tragedie. Pokud je ve
strance nejake kvantum JS, tak je to pruser.

Midori si v tomhle vede vyrazne lepe. Neni v Raspbianu take
zkompilovane? Netsurf je take rychly, ale pada jak shnila jablka skoro
vsude :(.
--
Zito