Rychlost RaspberriPI 1B - tedy pomalost

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Květen 2 08:37:00 CEST 2017

On Tue, 2 May 2017, Karel M wrote:

> //Bezne zpravodajske weby (blesk,idnes,novinky)
> //jsou zcela nepouzitelne - nabeh stranky trva minuty, posunuti stranky
> //dal znamena zase cekani nekolik desitek vterin. Procesor trvale na 100% .
>
> Ani se nejak nedivim, ze RPi tu Vasi "zpravodajskou" zumpu nechce zobrazit.
> Vzdyt je to vse bulvar, coz mimo jine = masivni zaplava reklamou.

Chrome v tom raspbianu ma defaultne plugin uBlockOrigin takze moc reklamy
nezobrazuje. Ale rozdil v rychlosti nacitani stranek proti firefoxu neni
zadny, spis lehce vede firefox.

Obycejnou html stranku s par obrazky ktere mozilla/chrome na 10let starem
PC s 1GB ram nacte pod vterinu, tohle nacita 10 vterin. Po 5ti vterinach
zobrazi text a po dalsich 5ti vterinach i obrazky. Zadne javaskripty.