Re: Zapékání v grilu

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 1 20:22:37 CEST 2017

Pasta mi byla doporučena, že je super na bastlení, lepší než SnPb.

Průměr jehly jsem zkusil ten, co byl v sadě a vypadal nejmenší:-)

Ale určitě bych chtěl zkusit menší, na QFN by to bylo lepší. Kde takovou
jehlu nejsnáze koupit přímo v obchodě?

Další komplikace: Čím zacpat jehlu, aby v ní pasta nezaschla?

Subjekt jsem původně dal takovýto, protože jsem chtěl napsat mail o
grilování DPS, ale pak se to vyvinulo do této podoby:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Co Vás prosím vedlo k použití takové poměrně exotické pasty?
Smyslem bylo mít výrobek Pb-free?
Jak to chytá na Pb-HAL a Pb-free-HAL?
Jakým nejmenším průměrem jehly jste prosím schopen dávkovat?

Na závěr jedna prosba: bylo by prosím možné dávat mailům nějaké
trochu víc vypovídající subjecty (i za cenu, že budou méně "vtipné")?