Re: I2C zavaděč pro PIC18 (prosba o pomoc)

mpap na quick.cz mpap na quick.cz
Pondělí Květen 1 17:35:59 CEST 2017

Dobrý den,

ISR rutinu pro bootlooader jsem ještě neměl potřebu použít, vystačil
jsem s testováním příznaků dané periferie např. u UARTu, jestli je ve
vstupním bufferu připraven znak pro přečtení. Tady nepomůžu.

Jestliže máte bootloader jako jednu aplikaci a vlastní program jako
druhou a chcete je mít v zavedené obě současně a provádět například
ladění, je možné použít funkci Loadables v MPLABX.
Loadables je ve vlastnostech Projektu a dovoluje načíst další Projekt do
stávajícího Projektu.

Snad Vám to pomůže.
mpap