Re: Odpájení pinové lišty

balu balu na k-net.fr
Pátek Březen 31 19:30:20 CEST 2017

Ked sa to nasadi na piny z vnutra tak to niekedy ide aj dvojrucne. Ale ano... V kazdom pripade pre mna je metoda ovela pohodlnejsia ako odsavanie, alebo odfukovanie. Z 10 vrstvovych dosiek s velkymi zemnymi plochami sa odsat tak, aby sa pin uplne odlepil od via neda, vsetko roztavit je jediny setrny sposob.