patkove OT - veletrh Hong Kong

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Březen 31 18:07:47 CEST 2017

Já jsem byl před třemi lety na veletrhu v Shen-zenu - to  je hned za
hranicemi Hong Hongu v Číně ( Jezdí tam do HongKongu metro )  a ta
zkušenost s angličtinou naprosto stejná.  Na většině stánků nic, na
některých nějaká studentka jako tlumočnice, neznanjící žádné odborné
termíny a cca v 5% případů bylo možno se nějak domluvil . Veletrh byl
samozřejmě "International ".
Ale zkuste, ten zážitek za to stojí.  Jídlo mají dobré, pokud umíte jíst
hůlkami.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW