Re: DPS v Číně

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 31 15:38:43 CEST 2017

Read-only clen konferencie sa na tuto temu pyta:

A neviete prosim o nejakom eu zbernom mieste, ktore by zastresilo celu
komunikaciu s cinanom a mne poslalo len fakturu, ktoru by som zaplatil
v banke a mal s tym vsetkym pokoj? Kludne by som aj akceptoval 5-7E
navyse oproti standardu cinana. hlavne mi ide o to, usetrit si cely
kolotoc s paypalom, kartami a colnicami pri plosakoch do eurokarty a
rad by som si zachoval sluzby standartu "maker".

A potom by som sa chcel este spytat, na nieco ako pcb-holder do
velkosti eurokarty, teda taky ten trochu tazsi ram, ktory by na chvilu
vedel podrzat dosku pri letovani suciastok. Nieco som sice videl na
HaD.com, ale to je neviem odkial, a ja by som rad nieco od eu
standartnych distributorov, eventualne gme.

Vdaka za tipy, ak nejake budu a dakujem za odpovede.