Re: DPS v Číně

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Březen 31 14:25:52 CEST 2017

Původní zpráva ze dne 31.03.2017 od Pavel Hudecek:

> Na první pohled se mi to zalíbilo, že bych tam objednával DPS pro
> kroužky (což z číny nemůžu), ale při podrobnějším zkoumání jsem
> zjistil, že to mají hrozně složité, takže vůbec nejsem schopen
> odhadnout, kolik by mě stálo třeba 10 ks 5x5 cm s prokovy, maskou a
> dalšími samozřejmostmi, co má každej číňan implicitně v ceně ~10 USD
> za 10 ks.

Tak to udělej, jak to dělám já. Vezmi soubory s návrhem desky, pošli
jim je mailem a napiš, co chceš za materiál, že chceš dvě vrstvy,
prokovy, dvě masky, vrtání, obrys frézováním, kolik kusů (klidně i
několik možností) apod. No a druhý den ti přijde cenová nabídka.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz