VU1 - katodoluminescencna ziarovka - koniec jedneho zazraku

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Březen 31 13:34:53 CEST 2017

 31.3.2017, 13:16:57

Zakony jsou tu prece od toho, aby mely par tuctu vyjimek  :-)

Cinske CFL, jsou sice levne, ale v parametrech vyrazne horsi, nez
zapadni, predevsim evropske. A tako to dost mozna i zustane, protoze uz dnes
je na tom cinan s LED tak, ze cpani prachu do zdokonalovani CFL, by bylo
jen krmenim mrtveho kone.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz