RE: DPS v Číně

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Pátek Březen 31 13:24:45 CEST 2017

Domnívám se, že Česko, nebo spíše jakákoli jiná produkce mimo Čínu nebude
konkurovat cenou.

My objednáváme pouze z Číny - cena - jak píšete, se všemi samozřejmostmi.

Nechávali jsme kdysi dělat kusovky u pana Hurába, ale cena je cca 5-10x
více. Jenom za foto předlohu jsme mnohdy zaplatili tolik, co u Číňana
komplet desky včetně dopravy.

Radek

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, March 31, 2017 1:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: DPS v Číně

Na první pohled se mi to zalíbilo, že bych tam objednával DPS pro kroužky
(což z číny nemůžu), ale při podrobnějším zkoumání jsem zjistil, že to mají
hrozně složité, takže vůbec nejsem schopen odhadnout, kolik by mě stálo
třeba 10 ks 5x5 cm s prokovy, maskou a dalšími samozřejmostmi, co má každej
číňan implicitně v ceně ~10 USD za 10 ks.

PH