Orange

chiptron na seznam.cz chiptron na seznam.cz
Pátek Březen 31 07:31:07 CEST 2017

Já žádný takový problém nemám. Používám 16GB Class10 a armbian.

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Rybárik <rybarik na xtech.sk>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 30. 3. 2017 11:29:57
Předmět: Re: Orange
"Pri O-Pi Zero ale upozornim na jeden problem s (asi vsetkymi) linux
distribuciami, nie vzdy sa rozbehnu po zapnuti. Seriova konzola v
urcitom momente zamrzne (myslim ze este v dobe ked sa spusta kernel) a
potrebuje jeden reset. Potom ide vsetko ako ma. Naposledy som updatoval
asi pred mesiacom a stale to robilo. Pri praktickom pouziti to moc
problem nieje, ale treba si na to obcas spomenut. Ked som skusal GUI,
tak som to vypol cez neho a znovuspustenie bolo tlacitkom RESET - vtedy
sa vsetko sprava normalne. No a ked ho mam teraz na streche s SDR
donglom tak na POWER tlacitko tiez nemam dosah a vsetko ide ako sa patri :)

Jaro

On 28.03.2017 22:14, gatilo wrote:
> 28.3.2017, 22:12:36
>
> Ano, O-pi zda se, jsou zajimave desticky
> http://joysfera.blogspot.cz/2017/03/predstaveni-orange-pi.html
>
> S pozdravem Pavel
> mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz
>
> --

core-Bluetooth-mini-PC-Beyond-Raspberry-Pi-2-Wholesale/1553371_32799908030.
html