Taková malá zobrazovací aplikace pro PC/Win ???

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Čtvrtek Březen 30 19:25:00 CEST 2017

Zdravím,

potřeboval bych nakopnout správným směrem. Sháním nějaké
OCX/utilitku/knihovnu nebo něco podobného, co umí v takovém tom běžícím
proužku průběžně zobrazovat data ve stylu "bursovní zprávy".

Abych to lépe popsal - mám MySQL server rozjetý na Raspberry Pi, který
průběžně sbírá nějaké hodnoty a dává je do SQL databáze. A chtěl bych si
k tomu napsat co nejrychlejším způsobem nějakou mini aplikace pro
PC/Win10 která by uměla ta data vytáhnout z MySQL serveru nějakým
dotazem a průběžně je zobrazovat ve formě bežícího proužku (podobně jako
CNN zobrazuje aktuální údaje z bursy) na spodku obrazovky nebo jinde,
nejakým nevtíravým, ale nepřehlédnutelným způsobem. A kdyby se dalo
ještě definovat, že při určité zobrazované hodnotě v intervalu <A,B>
bude hodnota třeba zelená, v intervalu <C,D> bude žlutá, v intervalu
<E,F> bude červená, bylo by to úplně skvělé.

Vím, že něco takového určitě existuje (kdysi jsem to někde viděl, bylo
to ve formě OCX pro Visual Basic 6), ale nějak nevím jak se strejdy
Googla správně zeptat. Ideálně by to mělo být něco free, protože je to
pro čistě soukromé rekreační použití...

Díky PavelK