PLC pro komunikaci s MySQL

Úterý Březen 28 21:30:09 CEST 2017

A specifikace protokolu S7 je verejna a dostupna? Ja zil v presvedceni,
i podle komentaru ve zdrojaku, ze libnodave vznikal spis cestou reverse
engineeringu. To mi trochu vadilo ale taky jsem s tim par aplikaci
udelal, nejvetsi problem byl v tom, ze data byla vzdy rozhazena po
pameti - asi slaba vazba s programatorem PLC.
Ted se to snazim programovat oboje nebo alespon tu komunikaci a modbus
TCP mi plne vyhovuje, asi by se dalo komunikovat i vlastnim protokolem.