Orange

chiptron na seznam.cz chiptron na seznam.cz
Úterý Březen 28 17:08:31 CEST 2017

Ano, všechno to vyrábí stejná firma...

---------- Původní zpráva ----------
Od: Martin Hanek <martin na hanek.net>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 3. 2017 17:00:00
Předmět: Re: Orange

"To vyrábí stejná firma? Na webu mají jen
- Orange Pi Zero - http://www.orangepi.org/orangepizero/
a Vy píšete o:
- Orange Pi Zero Plus
- Orange Pi Zero Plus 2 (na Ali také jako Orange Pi Zero Plus 2 H3)
- Orange Pi Zero Plus 2 H5

Martin Hanek

Dne 28.3.2017 v 16:47 chiptron na seznam.cz napsal(a):
> Přidej si dolar a máš Alwinner H5 :-)
>
> https://chiptron.petus.cz/news.php?readmore=430

core-Bluetooth-mini-PC-Beyond-Raspberry-Pi-2-Wholesale/1553371_32799908030.
html