PLC pro komunikaci s MySQL

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Březen 28 15:25:17 CEST 2017

Vyhoda S7 Communication(libnodave, ale i jine, mame vlastni impelmentaci
nativne v delphi) je v tom,

ze nemusite nic mapovat.

Adresujete uplne stejne jako je tomu v PLC, respektive, mame utilitku,
jenz nam na zaklade awl souboru udela

z kazdeho databloku v PLC tridu s properties.

Duvody proc to delame jsou dva.

1. Rychlejsi vyvoj

2. Mene chyb

Co se tyka rychlosti, tak jedna transakce probehne obvykle v rady ms,
tj. klidne 100 transakci/s.

Prakticky vzdy davame sleep 10-200 ms, podle potreby aplikace.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
Collection and evaluation of data from machines and laboratories
by means of system MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158