senzor pruvanu

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Úterý Březen 28 00:01:40 CEST 2017

Nekde jsem mel schema anemometru s beznym tranzistorem (kovove pouzdro).
Princip stejny jako se zarovkou.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Lukesh
Sent: Monday, March 27, 2017 11:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: senzor pruvanu

To znám, ale nějak jinak? Járovky ne. mustí to snést občasné hrubé
zacházení, jakokže to manželka někam uklidí. Dá se použít nějaký malý NTC,
který by byl vytápěný řekněme 50-100mW? Tak malou hodnotu nemám (1k se
dělají ještě v perličkách nebo skleněném diodovém pouzdru), takže než to
pořídím, tak se ptám.