PLC pro komunikaci s MySQL

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Březen 27 21:12:19 CEST 2017

Asi to není přesně tento případ, ale mě se velmi osvědčil způsob
komunikace PLC se serverem udělaný tak, že PLC naváže komunikaci a čeká
na dotaz ze serveru typu "kdo jsi?". PLC odpoví a pokud server není
spokojen, spojení ukončí. Pokud ano, vysílá dotazy (povely) a PLC
odpovídá (provádí povely).

Má to výhodu, že PLC nemusí mít veřejnou IP a současně se k ní nemůže
připojit nikdo jiný, než server.

Martin Záruba