tag-connect.com

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pondělí Březen 27 17:47:43 CEST 2017

> Jsou dvě provedení, to samozřejmě víš. Jedno s těma packama, které
> zabere dost místa. Druhé bez pacek. K tomu bez pacek se dá dokoupit
> (nebo si můžeš vyrobit) taková malá destička, na které jsou tři samice
> pro ty tři tyčky. Takže zasuneš do desky, zespodu nasuneš destičku a
> už to drží.

Samozřejmě to vím a mám.
Došlo ovšem k "drobnému" zádrhelu a přídržná destička se mi ze strany
součástek nevešla, něco tam překáželo a nešla úplně dorazit a tak to
nedrželo.
To je samozřejmě chyba na mojí straně, ale pořád platí že celý poměrné
dlouhý adaptér trčel dolů, což u desky s připojeným displejem (volně
vedle) docela překáželo. Displej byl volně, protože ve finální montáži
byl překlopený odspodu paralelně s deskou.

Tomáš