tag-connect.com

V P vvitty01 na seznam.cz
Pondělí Březen 27 15:18:25 CEST 2017

Pouzivam presne to provedeni bez pacek a s clip destickou ktera pridrzi
konektor tam kde ma byt behem debugu.

Pro me podstatnou vyhodou je ze z druhe strany mam misto na spoje a oproti
dirkam / headeru nehrozi ze kabel nekdo pri programovani otoci.

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 27. 3. 2017 12:44:24
Předmět: Re: tag-connect.com

"Původní zpráva ze dne 27.03.2017 od Tomáš Hamouz:

> Vidíte, a já zase od toho ustoupil. Měl jsem to na jedné desce, ale
> ukázalo se že úspora místa není taková jak bych si představoval a
> pro vývoj to bylo spíš kontraproduktivní. Buď máte verzi s
> přídržnýma packama, a ta zabere moc místa, nebo máte bez pacek a pak
> je problém jak ty kontakty na desce udržet. Právě pro úsporu místa
> jsem měl kontaktní plošky odspodu a s připojeným kabelem to bylo jen
> pro zlost.

Jsou dvě provedení, to samozřejmě víš. Jedno s těma packama, které
zabere dost místa. Druhé bez pacek. K tomu bez pacek se dá dokoupit
(nebo si můžeš vyrobit) taková malá destička, na které jsou tři samice
pro ty tři tyčky. Takže zasuneš do desky, zespodu nasuneš destičku a
už to drží.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem