Re: spolehlivý levný router s režimem bridge - doporučte

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pondělí Březen 27 14:39:29 CEST 2017

Jaka je pozadovana rychlost a maximalni cena?

Aktualne mam podobny spoj asi na 230m z 2x
https://www.i4wifi.cz/Ubiquiti-NS-Bullet/AirMAX-5-GHz/NanoBeam-M5-AirMAX-16-dBi-MIMO-2x2-outdoor-5-GHz-1x-GBit-LAN.html
bez problemu 70Mbps, obcas az 90Mbps.

Pred tim jsem mel 2x starsi NanoStation5 Loco (802.11a), ktere jsem
sehnal na aukru asi za 200Kc/kus. Mel jsem je asi rok. Fungovaly by i
dal, ale nedokazal jsem skrz ne protlacit vic, nez cca 13Mbps.

Pokud mate vetsi rozpocet, tak se da koupit za celkem levne penize AC:
https://www.i4wifi.cz/Ubiquiti-NS-Bullet/AirMAX-AC-5-GHz/NanoBeam-5AC-AirMAX-16-dBi-MIMO-2x2-outdoor-5-GHz-1x-GBit-LAN.html