tag-connect.com

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Březen 27 12:36:50 CEST 2017

Re: tag-connect.comDíky za potvrzení. přesně tohle mě napadlo, když jsem na to koukal. Obzvlášť u ARMů, kde konkurence jsou 4 dírky v řadě, ... ale ani u AVR jsem oproti 6 dírkám v řadě významnou úsporu nenašel.

PH

From: Tomáš Hamouz
Sent: Monday, March 27, 2017 11:46 AM
To: HW-news
Subject: Re: tag-connect.com

Vidíte, a já zase od toho ustoupil.
Měl jsem to na jedné desce, ale ukázalo se že úspora místa není taková jak bych si představoval a pro vývoj to bylo spíš kontraproduktivní. Buď máte verzi s přídržnýma packama, a ta zabere moc místa, nebo máte bez pacek a pak je problém jak ty kontakty na desce udržet. Právě pro úsporu místa jsem měl  kontaktní plošky odspodu a s připojeným kabelem to bylo jen pro zlost.

Vrátili jsme se k otvorům pro normální pin header. Pro vývoj se osadí hřebínek, pro produkci zůstanou samotné díry.

Tomáš

     Tohle uz asi dva roky pouzivam na deskach a mohu jedine doporucit.

      Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu