symetricke napajeni pro OZ

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Březen 26 19:35:22 CEST 2017

Zdravim,

koukam, spatny link jsem dal:
http://www.nutsvolts.com/magazine/article/dc-voltage-converter-circuits

2.) "Mě překvapuje, proč je potřeba to celé hledat hotové ..."
nj, nezivim se tim, takze ne vsemu 'rozumim' do detailu. Hlavne mne
nenapadne hned to nejlepsi reseni.
Spis si nejdriv neco postavim a pak si s tim 'hraju' (zjistuji, jak to
vlastne funguje, proc, atd ...)
ok - vymluvy ...
"stačí zapojení oscilátoru z DS a to pak usměrnit" - po teto vete si uz
sypu popel - ze mne to nenapadlo. a pritom mam prave rozdelane nekolik
oscilatoru (dokonce sinus!) primo na stole.

kazdopadne diky - takova veta je nejlepsi skola.

:)

   Sam