symetricke napajeni pro OZ

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Březen 26 16:39:17 CEST 2017

Zdravim,

diky vsem za nakopnuti - uz to fachci, uz to jede!

daval jsem ledacos do vyhledavani, ale jak jsem jednou zadal 'negative'
(misto 'symetric'), od toho momentu uz mi padaji jenom pouzitelne
vysledky - proste kdyz se nepouzije to spravne klicove slovo, stryckovo
AI je uplne vedle jak ta jedle.

kdybych mel jeste jednu 9V baterku, vubec nic neresim. budu ji kupovat
zitra.
kdybych mel ICL7660 v supleti, dam ji tam.
byl jsem omezem na veci v supliku - bohuzel kapacitne neodpovida garazi ;)

jinak pokud by nekdo (treba zas i ja) potreboval neco podobnyho, uz jsem
nasel zajimavy link:
http://www.nutsvolts.com/magazine/article

:)

   Sam