symetricke napajeni pro OZ

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Březen 26 14:10:44 CEST 2017

Pro operáky dělá menší rušení ICL7660, v číně je o něco dražší, než olověná
kulička do praku (10 za 25kč).

Ale pokud chcete plýtvat municí, tak tam tu 555 střelte.

----- Původní zpráva -----
Od: "Stanislav Jurnečka" <sjurnecka na volny.cz>

http://www.learningelectronics.net/circuits/555-dcdc-converter.html

s.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of sam.hw
Sent: Sunday, March 26, 2017 12:06 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: symetricke napajeni pro OZ

Zdravim,

chtel jsem narycho zbastlit nejakou blbinku a potreboval jsem udelat
symetricke napajeni pro OZ z jedne 9V baterky.
Rikam si, vzdyt to je notoricky zname zapojeni - pouziji 555 a ten 'doda vse
potrebne'

Ale mam asi nejaky utlm, neb to nemuzu najit ani ve svych poznamkach, ani se
nejak nedokazu domluvit se stryckem od guglu, at mi vyplivne to, co hledam.