graf Vi/Vo pro 7812

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 24 20:52:30 CET 2017

Hezké pozdní odpoledne všem,

Pokouším se najít nějaký graf, který by autoritativně hovořil o vztahu
vstupního a výstupního napětí na 78xx. Konkrétně - mám zařízení, které
lze napájet napětím MAXIMÁLNĚ 12V (minimum neřeším), ale vstupní napětí
plave třeba 6-20V (solární článek)
Co mohu očekávat, že bude na výstupu 7812?

Takže by se mi líbilo najít graf chování Vout 7812 při vstupním napětí
Vin v rozsahu 6-20V a ještě k tomu pro různé proudy (převážně malé).
Řekněme 0mA (měřák zanedbáme), 0,5mA, 1mA, 5mA, 10mA, 20mA a 30mA
(klidně s použitím běžného odporu jako zátěže).

dík

Jindra