Cim programovat AVR ve Win 10

Stanislav Jurnečka sjurnecka na volny.cz
Pátek Březen 24 20:41:19 CET 2017

Funguje mi toto http://blog.zakkemble.co.uk/avrdudess-a-gui-for-avrdude/

S.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, March 24, 2017 1:57 PM
To: HW news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Cim programovat AVR ve Win 10

Dobrý den všem,

mám ntb s Win 10.

Ponyprog na něm nejde ani spustit.

Ovladač k USB-ASP se podařilo nainstalovat, ale nefunguje mi Khazama
Programmer (jde spustit, ale seznam typů AVR je prázdný - asi nemůže
přistupovat k nějakým souborům), se kterým jsem ho používal.

AVR Dude jsem ani nezkoušel, pamatuji si, že mi enormně nevyhovoval.

Víte o nějakých dalších SW pro USB-ASP?

Nebo bych si ho klidně naprogramoval ve VS 2017, či Embarcaderu (aspoň bych
si asi pak mohl přidat podporu novějších AVR), ale vůbec nemám zkušenosti s
prací s Open source projekty. Poradil by někdo s tím, jak se dostanu k
popisu rozhraní toho driveru?

Nebo nějaký jiný projekt jednoduchého programátoru, ke kterému je program
fungující na Win10?

Poznámka: Výsledkem má být něco, co můžu doporučit i dětem na kroužku, takže
nic s moc složitým ovládáním. To bych radši přešel na Arduino.

Díky,
PH