RE: A/D prevodnik a nap�tova referencia v ATMega328P na Arduine

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Ètvrtek Bøezen 23 21:28:17 CET 2017

USB napøímo bez galvanického oddìlení je skoro nepou¾itelné pøi analogovém
mìøení - proto pøi aplikacích, kde je USB /a» u¾ zdroj napájení a/nebo
komunikace pou¾ívám ADuM4160
http://www.tme.eu/cz/details/adum4160brwz/integrovane-obvody-interface-ostat
ni/analog-devices/

Radek

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav
Lukesh
Sent: Thursday, March 23, 2017 6:31 PM
To: HW-news
Subject: Re: A/D prevodnik a nap�tova referencia v ATMega328P na Arduine

Pøesnì - USB je zdroj ru¹ení jak sviòa. Ukuste si udìlat joystick nebo my¹
co to bude dìlat. Pro Micro je je¹tì v pohodì, ale TINY jak je tam spoleèný
reset je dìs, øe¹il jsem to podepøením s TL431, ta vyjde chlup (0,2V) nad
pøeklápìcí úroveò resetu. A tak je rozsah od 2,4 do 5V z USB, no lítá to
hroznì.

Kdy¾ nìco analogového mìøím, tak 3V3 arduino na RAW z lionky a IIR filtr.

----- Pùvodní zpráva -----
Od: "Tomas Urbanek" <turbyho na me.com>

U 328P/PB jsem nezaznamenal zadny podobny problem. AVCC vzdy s C, indukce
jak kdy je treba, casto ani netreba. Omeril bych nejprve napajeni jestli tam

neco nelita. A nenapajel bych to z USB :)