rizeni krokoveho motorku jinak

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Březen 21 22:05:36 CET 2017

2f krokovy motor se idealne budi take analogovou sinusovkou...neni to v
podstate nijak odlisnej motor proti beznym synchronnim motorum.

To, ze se to dost casto budi nejakyma zjednodusenyma prubehama je prave
jen kvuli jednoduchosti.

Kdyz jsem sveho casu drivery vyvijel a vlastne i prodaval tak jsem
pouzival normalne dvojitej 8b DA prevodnik, kterym se ale nenastavuje
napeti, ale proudova limitace - musi to chodit od statickeho rezimu az
do cca 1500rpm pokud mozno s co nejmensi ztratou momentu.

RV