Hybrid ?? a PWM -> Pasivni propust vyssiho radu

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Březen 21 14:36:57 CET 2017

Kolega ma na mysli audio kodek G.7xx pouzivany v GSM :)
Kedysi som pouzil nieco od HawkVoiceID dnes vypada ze uz neexistuju.
Inak tento nestastny kodek ma za nasledok ze dokaze tak zmenit hlas
ze niekedy nepoznam kto mi vola resp. nerozumiem  niektorym slovam
typycky  hlaskovanym slabikam. Ono je to dan za pouzity model (emulacia vokalneho traktu)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav Mraz
Sent: Tuesday, March 21, 2017 2:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: Hybrid ?? a PWM -> Pasivni propust vyssiho radu

GSM knihovna v C-čkových zdrojácích se válí na webu už alespoň 20 let.
My jsme to kdysi používali v práci pro záznam telefonních hovorů, takže si pamatuji, že na tom nic není. Jen to potřebuje (údajně) asi 2MIPS výkonu, tak mě napadlo zkusit to i v ARMu. No a i na tom Cortex-M0
(48MHz) trvá dekódování rámce (který trvá 20ms) jen 2.5ms, takže je tam dostatečná rezerva. V tom zdrojáku je jen jediná finta - gsm objekt je vytvořen staticky, takže není nutné obsluhovat haldu. Já jí nějak nemám rád.

Dne 21.3.2017 v 12:16 Jan Waclawek napsal(a):

> Hm tak toto urobilo na mna dojem.
>
> wek
>

> PS. Moji rodicia maju dakde kukuckove hodinky, original mechanicke; za
> mladi som ich s oblubou pustil a moji rodicia vzdy dvoch hodin ich
> zastavovali... ;-)

Tak víte o čem mluvím.

Mrazík