Hybrid ?? a PWM -> Pasivni propust vyssiho radu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 21 12:16:48 CET 2017

Dakujem.

>Disasm sem dávat nebudu,

No dobre. Ja som si myslel, ze za tym zapisom mate nejaku hlbsiu ++ logiku,
ale vidim, ze su to bitfieldy a aj s tou poznamkou o velkosti pristupu
(kvoli ktorej sa ja uz snazim bitfieldom na toto pouzitie vyhybat, aj ked
vo vseobecnosti ich pokladam za dobru vec).

Hlbsiu logiku som hladal preto, lebo TIM_SR sa nema zapisovat RMW a
modifikacia bitu v bitfielde s najvacsou pravdepodobnostou bude
implementovany RMW.

>K tomu timeru. Já to moc do hloubky nepitvám.

Aha.

No, v tomto konkretnom pripade, t.j. ak z toho SR pouzivate len jeden bit,
ten RMW vadit nebude, akurat je zbytocny, stacilo by zapisat prostu nulu.

> gsm kompresia

Hm tak toto urobilo na mna dojem.

>Tady by asi šlo s výhodou použít DMA,

Urcite ano.

wek

PS. Moji rodicia maju dakde kukuckove hodinky, original mechanicke; za
mladi som ich s oblubou pustil a moji rodicia vzdy dvoch hodin ich
zastavovali... ;-)