Hybrid ?? a PWM -> Pasivni propust vyssiho radu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Březen 20 22:39:12 CET 2017

> ©lo mi o to jak poèítat právì to, co tam mám
> zapsat. To jsem vymý¹lel (a testoval) celé odpoledne. Je to sice jen pár
> øádek a vypadá to primitivnì ale fakt to funguje.

No, ano, paci sa mi to. A ocenujem vybrusenych par riadkov programu. To som
nenapisal ale v robote bol fakt fofr.

Teda ten callback sa mi nepaci ale to suvisi s Vasim versus mojim pristupom
k veciam, to je tiez pre danu temu irelevantne.

Zrejme sa da okolo samotneho delta spekulovat aj ovela dalej ako je 2x
oversampling; ale cele je to vec, ktoru som si nastudoval uz niekolkokrat
a kedze to nepouzivam tak to vzdy znova uspesne do par mesiacov cele
zabudnem...

> Ano, STM32F051, já jsem si ty registry nakonec udìlal po svém. Nastavení
> timeru zde neøe¹ím, to ¾e nìkam zapí¹u ¹íøku pulsu by mìlo být z té
>druhé øádky snad jasné.

To je jasne, len som chcel podotnkut, ze v tych timeroch je mechanizmus
buffrovania novej hodnoty pre PWM ktora sa uplatni az pri nasledujucom
update, takze ten zapis do CC registra vobec netreba odkladat do dalsieho
cyklu.

>Kdy¾ tam pí¹ou, ¾e by software, tak ho fakt nuluju.

Nie, to je v poriadku, ak by ste ho nenulovali tak zostanete trcat v tom
preruseni donekonecna, to by si asi vsimli aj tie ozajstne netopiere.

Mozete prosim ukazat disasm relevantny k tomuto riadku, prip. aj definiciu
tych flagov? Ano, je to OT k vlaknu.

Dakujem,

wek