Hybrid ?? a PWM -> Pasivni propust vyssiho radu

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Březen 20 19:02:50 CET 2017

Ano, STM32F051, já jsem si ty registry nakonec udělal po svém. Nastavení
timeru zde neřeším, to že někam zapíšu šířku pulsu by mělo být z té
druhé řádky snad jasné. Šlo mi o to jak počítat právě to, co tam mám
zapsat. To jsem vymýšlel (a testoval) celé odpoledne. Je to sice jen pár
řádek a vypadá to primitivně ale fakt to funguje.

Mrazík