Pasivni propust vyssiho radu

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pondělí Březen 20 12:04:08 CET 2017

"Chtel bych kvalitni DAC", ale udelam si ho radsi z PWM a bude skoro srovnatelne dobry.  Ne, nebude. Je to jako myslet si, ze si vytunim trbanata a bude s rovnatelny s Porsche. Ale do diskuze dobre tema ...

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Lada
Sent: Monday, March 20, 2017 11:46 AM
To: HW-news
Subject: Re: Pasivni propust vyssiho radu

Zdravím,

nejlepší literaturou pro pasivní RC články jsou starší knihy

Kovařík, B., Smetana, C. Korektory. 1. vydání. SNTL, Praha, 1965. 236 s. ISBN 04-521-65.

Jurkovič a kol., Príručka nízkofrekvenčnej obvodovej techniky. Praha, SNTL 1966

Zvláště v korektorech najdete úplně vše potřebné, včetně volby poměru hodnot následujících článků.

Zdeněk