[OT/MECH]: Zahada knofliku

Neděle Březen 19 19:57:42 CET 2017

Presne totez muzu potvrdit i ja. Mensi kusy pradla a mince projdou kolem limce a pak
postupne v travicim traktu pracky dost daleko. U pracek s hornim plnenim se tam
dostane neco jeste snaz, kolega takhle prisel o hodinky, tem pak bubel odstrouhal
sklicko.

Nase pracka hlasila vadne cerpadlo, ale byla to moje fusekle ve vypusti pod bubnem
(nastesti ne frajerkine tangace, to bych asi mel u manzelky vetsi problem :-)

D.O.