Pasivni propust vyssiho radu

Neděle Březen 19 18:50:45 CET 2017

Proč ta propust musí být tak složitá? Pokud máte PWM dostatečně rychlý
vzhledem k periodě měření, stačí vám 1x RC. Taky je možné udělat to
obráceně. R na napájení, C na zem a mezi R a C připojit open drain
výstup z MCU. Vybít C, pak ho nechat nabíjet a sledovat komparátor, kdy
bude vstupní napětí stejné jako na tom časovacím C. Nevím jaké máte
nároky na přesnost, ale takhle jsem dělal s AT89C2051 indikaci napětí
baterek.

Ostatně cena je daná i pracností osazování a plochou desky. Opravdu není
jednodušší dát tam MCU s převodníkem, než tam dávat hromadu R a C?
Anděl