Re: Dětské rádio -> Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

Neděle Březen 19 09:27:58 CET 2017

Do mluvícího medvěda jsem dával takovýhle modul: http://tinyurl.com/kh66val  (z Ali)
Akorát záznam není dlouhý (max 20s podle nastavení samplování) - i když, dlouhý na
to, aby rodičům šla hlava kolem, je dost :-)

D.O.