Cim (v cem) programovat Kinetics

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Březen 19 02:37:00 CET 2017

Díky.

tak jsem nainstaloval KDS. Při vytvoření projektu to pomě chtělo nějako
konfiguraci z SDK. Kliknul jsem na link, objevil se nějaký webový
konfigurátor, ale neznal MKE02Z64VLD2, resp. žádné MKE0... jen MKE1...

Asi tam dám LPC1113 a k němu externí EEPROM.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaromir Sukuba
Sent: Saturday, March 18, 2017 2:02 PM
To: HW-news
Subject: Re: Cim (v cem) programovat Kinetics

Kedze sa pytate na IDE, tak Vas odpoved "makefile a vi" asi neuspokoji.

Existuje
http://www.nxp.com/products/software-and-tools/software-development-tools/kinetis-design-studio-integrated-development-environment-ide:KDS_IDE
a odkedy sa NXP a FS zlucili, NXP slubuje "zjednotene IDE" pre oba
svety, vid
http://www.nxp.com/products/software-and-tools/run-time-software/mcuxpresso-software-and-tools/mcuxpresso-integrated-development-environment-ide:MCUXpresso-IDE

Na loadovanie sa bezne pouziva openSDA pritomny trebars na FRDM (
http://www.mouser.sk/ProductDetail/NXP-Freescale/FRDM-KL25Z/?qs=sGAEpiMZZMurtJ7VwBTl0foqkRf6QibyE5m4fQqOY20%3d
) kitoch (na tie nazvy sa ma nepytajte, ja som to nevymyslal), ale
dokazem si predstavit ze s trochou hrania by to cez openOCD zvladol aj
st-link - opat, otazne je ako to predostriet tomu IDE-cku, takze si
radsej pre zaciatok kupte ten 15EUR-ovy kit. Ten mimochodom umoznuje
aj natahovanie programu do targetu skopirovanim do vytvorenehon
mass-storage loadera - niektori si to pochvaluju, ini nie; funguje to
len pod windowsom - to bolo vytvorene hlavne kvoli mbed-u
(https://www.mbed.com/en/), co je dalsia z moznych alternativ.