RE: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Březen 18 16:11:19 CET 2017

Co znamená „odborná firma“?

To je nějaká firma s autorizací od ČT nebo od výrobce TV? Nebo jakákoliv firma nebo soukromník se zaměřením na opravu elektroniky?

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Saturday, March 18, 2017 11:56 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

Zdravím,

protože občas použijeme televizi jako velký monitor (nad výrobní linkou pro její monitorování), poslal jsem dopis do České televize a mám její oficiální stanovisko (mohu po Ampéru nalézt a poslat v plném znění). Podmínky pro osvobození od koncesionářského poplatku jsou 2:

1) Zrušení možnosti přijímat TV signál (tedy zrušení anténního vstupu, tuneru apod).

2) Potvrzení o úkonu 1) od odborné firmy.

Takže dle 1) ustřihneme nebo odpájíme konektor a dle 2) vystavím papír s naším razítkem, kde úkon 1 potvrdím. Toto potvrzení pak předáme zákazníkovi.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
 <mailto:pavel.poucha na papouch.com> pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827