Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Březen 18 13:49:18 CET 2017

 18.3.2017, 13:40:08

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Pavel Poucha napsal:

> Zdravím,

> protože občas použijeme televizi jako velký monitor (nad výrobní
> linkou pro její monitorování), poslal jsem dopis do České televize a
> mám její oficiální stanovisko (mohu po Ampéru nalézt a poslat v
> plném znění). Podmínky pro osvobození od koncesionářského poplatku jsou 2:
> 1) Zrušení možnosti přijímat TV signál (tedy zrušení anténního vstupu, tuneru apod).
Ano, toto, IMHO jednoznačně vyplývá ze zákona
> 2) Potvrzení o úkonu 1) od odborné firmy.
Zda-li má i požadavek na potvrzení úkonu, od odborné firmy, oporu v
zákoně, by mne velmi zajímalo.
Takže, pokud budete mít trochu času a bylbyste ochoten, podívat se,
zda v dopise něco takového je uvedeno, byl bych vděčný, pokud to zde
uvedete, nebo pošlete i soukromě.