Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Březen 18 13:38:51 CET 2017

 18.3.2017, 13:03:27

Nechce se mi, prohrabávat archiv us, takže se vyjadřuji jen k
odkazované medialní interpretaci. A ta se mi nezdá, nijak zásadně
pochybná.
Argument odpůrce že není majitelem, je lichý, neb zákon v §3
jednoznačně stanoví poplatníka jako majitele nebo držitele.
Argument "TV jsem nepoužíval", opět zákon (§2) řiká, že podstatná je
způsobilost, nikoliv způsob užití. TV, užívaná jako květinový stolek,
je předmětem poplatku, tatáž po vykuchání tuneru není.
Jediným sporným bodem je, zda porucha znamená nezpůsobilost k přijmu
(fakticky, alespoň ve většině případů jistě ano).
Z právního hlediska, je podstatné, zda proběhly zákonem stanovené
kroky, tedy výzva ze strany ČT a čestné prohlášený/změna stavu ze strany
hospodského. Toto není v odkazu zmíněno. Osobně považuji za
nejpravděpodobnější, že hospodský výzvu dostal, nasraně ji hodil do
koše a dál to neřešil.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz