Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Sobota Březen 18 12:22:42 CET 2017

Vážení, platit, platit a znovu platit.
Teď jsem řešil propadlý řidičák.
do 5 dní za 500, jinak 20 dní. Proč proboha 20 dní ?
Dnes jsem řešil Lítačku, která mi končí 21.3. Zlatá Opencard, kde jsem
přes net zaplatil a ve validátoru obnovil.
Lítačka jde sice online ale s tím že vám přijde do 14 dnů poštou. jinak
to nejde. Nepřijde, protože to nefunguje.
Dovolím si malou přílohu.
Takže musím do Škodova paláce a tam zacvakat.
Po objednání online, kdyby to fungovalo, tak by mi to poslali zdarma ale
do 14 dnů. A pokud bych si to objednal online a šel si to vyzvednout
do Škodova paláce, tak zaplatím 50 Kč minimálně. Je to logické? Moc ne.
Jindra Polívka