Re: [OT] Autorádio bez rádia (MP3/OGG/Bluetooth)

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Sobota Březen 18 11:55:43 CET 2017

Zdravím,

protože občas použijeme televizi jako velký monitor (nad výrobní linkou pro
její monitorování), poslal jsem dopis do České televize a mám její
oficiální stanovisko (mohu po Ampéru nalézt a poslat v plném znění).
Podmínky pro osvobození od koncesionářského poplatku jsou 2:
1) Zrušení možnosti přijímat TV signál (tedy zrušení anténního vstupu,
tuneru apod).
2) Potvrzení o úkonu 1) od odborné firmy.

Takže dle 1) ustřihneme nebo odpájíme konektor a dle 2) vystavím papír s
naším razítkem, kde úkon 1 potvrdím. Toto potvrzení pak předáme
zákazníkovi.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel