MP3 prehravac (Bylo: Autoradio bez radia)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Březen 18 00:07:52 CET 2017

Tanhle modul samozrejme znam a mne by nevadilo ani to FM, ani Bluetooth.
A bohuzel je to presne ten, o kterem pisu, ze neumi vubec nic (teda jo,
v nejakem ne zcela jasnem poradi prehraje  MP3 z media). Ale jak na tom
ctyrciselnem displeji zobrazit ID3 tag, to fakt netusim.

Pavel Kutina