MP3 prehravac (Bylo: Autoradio bez radia)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 17 22:32:49 CET 2017

Přilepím se k vláknu - nemáte někdo tip na nějakou hezkou, otevřenou
konstrukci? V podstatě bych uživil něco podobného - na jedné straně SD kartu
nebo USB, na druhé straně linkový výstup, k tomu (nějaaký slušně čitelný)
displej, kde by se daly zobrazit základní informace z ID3, přehrávání po
adresářích, ideálně i random z adresáře a random z celého média, třídění
podle jména souboru, poud možno okamžitý start po zapnutí. Stačí přehrávání
MP3, ostatní formáty by byly výhodou, ale ne podmínkou.

Nechtěl bych moc, že ne? Čínské moduly tohle povětšinou nesplňují, ty jsou
rády, když přehrají skladby v pořadí, jak jsem je nasypal na kartu a zobrazí
k tomu nějaké naprosto nesmyslné číslo skladby.

Připadá mi,  že by to mohla být docela hezká aplikace pro RPi Zero, to by
asi bylo tak akorát - jen těch třicet vteřin, než najede přehávání, se mi
moc nelíbí - a jak polepit aplikaci, která pod sebou nebude potřebovat
Linuxové jádro, netuším.

Pavel Kutina